bנראה שיש לפתוח תיק כעצמאי

|

תאום מס

איריס 20/03/12
שלום! אני מקבלת פנסיה מוקדמת (מקום עבודה ראשון)עם תלוש מסודר.
אני עובדת במשרד(מקום שני) עם תאום מס כחוק.
ברצוני להחליף עבודה לתפקיד אם בית בבית פרטי שלא יכול לתת לי תלוש משכורת (משכורת נטו). מה קורה עם תאום המס? איך משלמים את מס ההכנסה? ומי משלם?

bנראה שיש לפתוח תיק כעצמאי

חנן כהן עו"ד 27/03/12
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן