האם ניתן להפוך לסוחר עצמאי או חברה בע"מ כדי לשלם מס חברות?

|

סוחר ולא משקיע

אלי 02/02/12
אם מס הכנסה מכיר בך כסוחר ולא משקיע האם זכותך להפוך לעצמאי או לחברה בע"מ ובכך לעקוף את עניין המס השולי ולשלם רק 25% מס חברות לאחר ניכויי ההוצאות במקום מס שולי?
אם כן, האם אתה אמור לשלם גם בטוח לאומי ומע"מ או רק מס חברות?
תודה.

עצמאי מול חברה

עו"ד (ורו"ח) יצחק פוגל 06/02/12

תשלום של 25% זה רק בחברה ולא עצמאי. מצד שני הרווחים נשארים בחברה, ומשיכתם מחויבת בדיבידנד,כך שההבדלים לאכל כךמהותיים.


בברכה

עו\"ד, (רו\"ח) יצחק פוגל

מנהל פורום דיני מיסים

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן