האם צריך להגיש טופס 101 ואישור זכאות לתואר בכל שנה מחדש?

|

טופס 101- זכאות לתואר

דנה 07/01/12
היי,לגביי טופס 101 ואישור זכאות לתואר-1. האם כל שנה צריך להגיש מחדש טופס 119+ אישור זכאות לתואר?2. במידה ויש מישהו שלא הגיש בכלל ועברו שלוש שנים- ניתן להגיש רטרו או שכבר לא ניתן?תודה רבה,דנה

אישור זכאות לתואר

סלי אילון, רו"ח 12/01/12
לא צריך לכל שנה מחדש. מספיק לשנה הראשונה.
ניתן להגיש דוחות מתקנים ולדרוש את הזיכוי שלוש שנים אחורה לפחות.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן