האם זכיה בלוטו חייבת במס ומה הפטור לנכה 90%?

|

מס על זכיה בלוטו

עילום שם 03/01/12
שלום רב,
האם על זכיה בלוטו משלמים מס?
כמה אחוזים משלמים?
האם נכה 90% משוקלל פטור מתשלום מס על זכיה?

מיסוי הגרלות והימורים

רו"ח, שלומי תורגמן 04/01/12
http://ozar.mof.gov.il/customs/ques.htm להלן תשובה לשאלה שפירסמה רשות המיסים. ולסיכום זכיה בלוטו חייבת במס של 25% אלא אם היא נמוכה מסכום התיקרה. לעיניין הפטור לנכה זהוא פטור על הכנסה מיגיעה אישית וזכיה בלוטו זה לא יגיעה אישית.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן