האם מכירת ני"ע בהפסד יכולה להוריד את אחוז המס שאני משלמת?

|

מכירת ני"ע בהפסד – האם יכול להוריד אותי בדרגת מס?

נחמה 26/12/11
שלום
האם מכירת ני"ע בהפסד תוכל להוריד את אחוז המס שאני חייבת? (אני עובדת שכירה ומשלמת 30% מס) אם כן כדאי לי למכור בהפסד ולקבל החזר מס, נכון?
תודה על תשובתכם

לא תוריד לך את אחוז המס השולי

סלי אילון, רו"ח 26/12/11
אבל בלי קשר בהחלט כדאי לך לבצע מכירה רעיונית של הנייר המפסיד. תודיעי לבנק על רצונך.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן