מה הדין המיסויי לגבי קבלת כבשים במתנה לבן זוגי?

|

כבשים במתנה

סיגל 24/11/11
בני זוג שכירים . לבן זוגי יש תחביב ומטפל בכ 400 עופות מסוגים שונים .
חבר רוצה לתת לו במתנה כ 50 כבשים ולהעביר אותם על שמו (בעקבות בעיות ועיקולים שלו ) .בן זוגי מתכוון להשאיר אותם אצל החבר לתחזוקה תמורת הוולדות, בלי שום כוונת רווח אלא כתחביב .
מה הדין מבחינת מיסוי ? האם צריך לדווח ? האם יש תשלום חודשי שנתי שצריך לשלם ?
תודה ,
סיגל

נרדמתי בכבש השישה עשר

סלי אילון, רו"ח 24/11/11
ולכן לא הצלחתי להבין את כל הסיפור כמו שצריך. הראה לי שמתאים ליעוץ פרטני ולא לפורום
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן