כיצד ניתן לבטל את יתרת תשלום שכר טרחת עורך דין כאשר ההליך נפסק?

|

הפחתת מזונות

נטלי 26/12/21
היי..אני אם חד הורית ל 4 ילדים . הגרוש הגיש בקשה להפחתת מזונות מאחר והיה לו קושי לשלם בתקופת הקורונה . לקחתי עורכת דין בתשלום למרות שלפי החוק מגיע לי דרך הסיוע המשפטי  .היא שכנה והציעה לעזור לי תמורת סכום נמוך ייצוג ב 3 דיונים והגשת מכתב הגנה .
בינתיים שילמתי 2000 שקל שזה חצי מהסכום ומאז גיליתי קושי לשלם .
לאחר זמן גיליתי שהיא גם עובדת עם הסיוע המשפטי והיא לא אמרה לי !
היא ידעה שאני זכאית ויכולה לקבל עורך דין מטעם הסיוע .
נוסף ,הגרוש חוזר בו מתביעתו מאחר וחזר לעבוד כרגיל .
יצרתי קשר עם עורכת הדין ועדכנתי אותה שהגרוש חוזר בו מתביעתו ומאחר ולא תייצג אותי ב 3 דיונים כמו שסגרנו ( אין דיונים בכלל רק הגשת מכתב הגנה ) האם תוכל להתחשב בי ולהקל עליי בגלל מצבי הכלכלי ולא לשלם את היתרה . 
היא סירבה בתוקף !
ואני מצד שני כעסתי על כך שלא אמרה לי שהיא עובדת דרך הסיוע ושיכולתי לקבל אותה דרכם .
האם זה חוקי שלא אמרה לי שהיא דרך הסיוע ?
האם זה בסדר שביקשתי לבטל את יתרת התשלום מאחר ולא תייצג אותי בדיונים ?
אשמח לייעוץ.
תודה 

תשלום שכר טרחת עו"ד כשההליך נפסק

עו"ד אורית אוחנה מנהלת 28/12/21

שלום נטלי,

לגבי תשלום יתרת הכסף - זה מאד תלוי על מה חתמת בהסכם שכר הטרחה ביניכן. ייתכן וישנו סעיף המחייב אותך לשלם את היתרה גם אם ההליך נפסק. תבדקי.

לעניין עורכת הדין - אני מציעה לך לפנות לפורום אתיקה מקצועית ולשאול שם, מכיוון שמדובר בעניין הקשור לאתיקה.

בהצלחה,

מנהלת פורום דיני משפחה

ארז 18, הסוללים

054-785-3154

oritohana.law@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן