מה לעשות אם לא קיבלתי טופס 106 לאחר התפטרות?

לא קבלתי טופס 106 לאחר התפטרות

שי 04/05/14
שלום קוראים לי שי עבדתי כמאבטח
שנתיים ו 10 חודשים התפטרתי לאחר
העברת שיבוץ במקום רחוק מביתי
בתאריך 15.1.14 היום כבר 4.5.14
ולא קבלתי טופס 106 מה לעשות
בנדון ? האם אפשר לתבוע את החברת אבטחה על זה תודה מראש שי

דיני עבודה

עו"ד סלי אילון מנהל 12/05/14
החברה חייבת לתת לך את הטופס. 

מעבר לנדרש, חשוב לי לומר לך שיתכן ומגיע לך פיצויי פיטורין, למרות שהתפטרת. פנה לפורום דיני עבודה. 

מנהל פורום מיסים

הרטום 16, ירושלים

02-5877888

Sali@salieilon.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן