איך מדווחים לרשות המסים על מכירת דירה בהפסד?

|

מכירת דירה בהפסד

עידו 07/04/14
שלום,



רכשתי דירת יד שנייה באמצע שנת 2013, ומכרתי אותה לאחרונה בהפסד של 40,000 ש"ח.

במשך התקופה הקצרה בה הדירה הייתה בבעלותי (זו הייתה דירתי היחידה) היא לא הושכרה.

כלומר: בוודאות נוצר הפסד הון.



יש לי שתי שאלות בעניין זה:

1. מכיוון וברור שאין לי פה צורך בבקשת פטור ממס שבח (טופס 7000) - כיצד בעצם אני מיידע את רשות המסים בדבר ביצוע העסקה? (כלומר - איזה טופס עליי למלא?)

2. האם יהיה ניתן לקזז רווחי הון אחרים (משוק ההון, למשל) מול הפסד הון זה? אם כן - כיצד? 



תודה רבה על עזרתכם!

מכירת דירה בהפסד

11/04/14
1.עליך למלא טופס דיווח על מכירת זכות במקרקעין ( ולא טופס מכירה דירה לגביה מבוקש פטור) טופס 7002

2. תוכל לקזז את ההפסד כנגד הפסדי הון במסגרת הדיווח השנתי.

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן