האם שני יורשים לדירה להשכרה צריכים לשלם מס על חלקם?

|

תשלום מס על דירה להשכרה בעלת שני יורשים

שמעון 13/03/14
שלום רב אנחנו שני יורשים חצי וחצי כל אחד ויש לנו דירה שבכוונתו להשכיר ב-6000 ש"ח . מאחר וכל אחד מאיתנו יקבל 3000 ש"ח והתקרה היא מ4900 ומעלה , האם לא נצטרך לשלם מס על החלק שלנו ?

דירת שני יורשים

20/03/14
הפרשנות שלי היא כנ"ל:  בחוק פטור ממס על הכנסה מהשכרת דירת מגורים 1990 , כתוב "דירת מגורים :דירה בישראל .... או חלק מדירה "  אם אתם רשומים כבעלים של חצי דירה, הפטור אמור לחול על כל אחד מכם בנפרד.



עמדת רשות המיסים יכולה לפרש אחרת.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן