האם העברת כספים לחשבון כדי להימנע ממס על ריבית נחשבת לעבירה?

פטור ממס על ריבית

בן 68 עובד 28/02/14
בני העביר לחשבוני 500 א' ש"ח למימוש הפטור בעניין הכנסה מריבית בפקדון בנקאי.



למיטב הבנתי:

1. גובה ההכנסות מעבודתי אינו רלבנטי והפטור היא כאילו הייתי גמלאי או בעל הכנסות נמוכות.



2.הפעולה אינה מנוגדת להוראות צו הלבנת הון ו/או הוראות החוק ו/או מס הכנסה.



אודה לעמדתכם.

הסבת הכנסה

עו"ד סלי אילון מנהל 02/03/14
כעקרון, העברת הכסף לחשבונך רק על מנת שהריבית תתקבל אצלך וכך הילד יוכל להרוויח את הריבית ללא מס, זו עבירה. 

מנהל פורום מיסים

הרטום 16, ירושלים

02-5877888

Sali@salieilon.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן