מדוע אין מענה לדוח שהוגש ביוני 2013 עבור שנת 2012?

|

הגשתי דוח ב 6/2013 עבור שנת 2012 ועדיין אין מענה

הרשקו 25/10/13
לא ברור למה האיחור

רצוי לפנות לפקיד השומה

ינאי 26/10/13
זה איחור לא סביר שנה +

רצוי לפנות לפקיד השומה אולי הדוח שלך אבד
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן