איזו דירה כדאי למכור כדי להקטין את מס השבח?

|

מס שבח

אריה 15/09/13
ברשותי 2 דירות. האחת נרכשה ב-2008 ויש עליה רווח הון משמעותי.  השניה נרכשה ב-1012 ויש עליה רווח הון שולי. בכוונתי למכור אחת משתי הדירות. איזו מהן כדאי למכור בהיבט מס שבח צינימלי או פטור . תודה לפורום

מס שבח במכירת דירת מגורים

22/09/13
בשל שינוים בחוק המתייחסים  לביטול הפטור במכירת דירת מגורים לבעלי מספר דירות רצוי שתפנה ליעוץ מסודר לקבלת מלוא האינפורמציה אודות הסטטוס שלך בחס לשתי הדירות .

כעיקרון החל מ - 1.1.2014 יחול מס שבח בשיעור 25% על השבח שנצמח לינארית מיום זה ועד יום המכירה.

בתכנון מושכל למקסם את הפטור בגין דירת מגורים.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן