פני לפורום ביטוח לאומי

|

דמי אבטלה לסטודנט שפוטר

ענת 18/12/09
אני עובדת בחברה מסויימת כבר מעל 4 שנים , בשנה וחצי האחרונה ב 80 % משרה(שכר גלובאלי) (לפני זה במשמרות(ללא אחוזי משרה מוגדרים עובד שעתי). במקביל(3 שנים) אני סטודנטית באוניברסיטה בתוכנית מלאה , האם במידע ויפטרו אותי אהיה זכאית ל דמי אבטלה ?

פני לפורום ביטוח לאומי

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 20/12/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן