פני לפורום ביטוח לאומי וללשכת התעסוקה..

|

התפטרות לצורך טיפול בילד

רחל 17/12/09
התפטרתי אחרי לידה לצורך טיפול בילד , לכוארה לפי החוקאני זכאית לדמי אבטלה אחרי 90 יום אבל יש תנאים שיכולים לזכות אותי לקבלת האבטלה ממיידאני עברתי מקום מגורים ל 40 ק"מ ממקום עבודהאבל אחר כך גם מפעל שלי עבר מקום עבודה ותקרב אלי ל 27 ק"ם ,אבל אין הסעות למפעל מעיר שלי וגם התחילו לעבוד במשמרותשאלה היא כזאת ,אם ביטוך לאומי יקבל שמגיעה לידמי אבטלה ללא תקופת המתנה , האם לשכת תעסוקה יכולה לשלוח אותי מייד לעבוד , כי בעצם מתרה של התפטרות הייתהטיפול בילד

פני לפורום ביטוח לאומי וללשכת התעסוקה..

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 17/12/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן