חופשה/ הבראה- דיניעבודה

|

חופשה / הבראה

אמנון 17/12/09
שאלה נוספת בבקשה.

העובדת היתה בחופשת לידה ושמירת הריון כ- 11 חודשים.
האם מגיע לה עבור תקופה זו חופשה (יום בחודש) והאם מגיע לה דמי הבראה עבור תקופה זו?

בתודה

אמנון

חופשה/ הבראה- דיניעבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 17/12/09
לא.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן