ראי תשובה למעלה

|

תשלום דמי הבראה

רונה לי 14/12/09
רו"ח שלנו משלם דמי הבראה רק בחודש יולי.. בחודש הנ"ל אני אהיה בחופשת לידה בע"ה. האם אפשר לעשות את זה בתשלומים ? אני עובדת כבר שנה וחודש במקום העבודה.

ראי תשובה למעלה

עו"ד שי בן נתן 14/12/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן