האם אני זכאית לפיצויי פיטורים אם אתפטר ממקום העבודה שלי?

|

התפטרות ממקום העבודה

מיה 13/12/09
היי,אני עובדת חברת תקשורת מזה כ6 שנים,אני מתכוונת להודיע על התפטרות,האם אהיה זכאית ע"פ חוק לקבל את הפיצויים?

החוק, כשמו כן הוא "חוק פיצויי פיטורין", ולא

שאול56 14/12/09
התפטרות. ומכאן, ככל שתתפטרי מיוזמתך שלא על בסיס אחת העילות המוכרת בחוק כהתפטרות בדין פיטורין, אזי לא תהיה לך זכאות לפיצויי פיטורין.

התפטרות בדין מפוטר- דיני עבודה

עו"ד שי בן נתן 14/12/09
תלוי מה סיבת ההתפטרות. יש סיבות המזכות בפיצויי פיטורים ויש סיבות שאינן מקנות זכאות. נא פרטי מה הסיבות להתפטרות.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן