פנה לפורום ביטוח לאומי

|

התעללות נפשית ומתח ע"י המעסיק

דני 10/12/09
שלום
קיבלתי סכרת סוג 2 עקב התעללות נפשית ומתח ע"י המעסיק
האם אוכל לתבוע את החברה ?
האם אוכל לתבוע שיחזירו אותי למקום העבודה?
חתמתי על מכתב התפטרות עקב הרעה בתנאים מעובד בכיר
לפועל רצו להעביר אותי לסניף אחר 55 ק"מ מביתי.
כרגע לא עובד .
האם הקבל קיצבה מביטוח לאומי עקב הסכרת?
אשמח לתגובתך

פנה לפורום ביטוח לאומי

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 11/12/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן