יש לעשות חישוב של כל תקופה בנפרד.

|

פנסיה מוקדמת

אידה 10/12/09
אני בתהליך פרישה בפנסיה מוקדמת, אני בת 53, אני עובדת בעיריה 25 שנים משנת 84, בשנת 85 עבדתי בחצי משרה ואח"כ משרה מלאה, בתחשיב עשו ממוצע וזה יצא 44% במקום 59% שזה 2%X25 פחות 1% לאותה שנה שעבדתי חצי משרה, מה החישוב הנכון

יש לעשות חישוב של כל תקופה בנפרד.

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 10/12/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן