האם פיצול השכר בתלוש יפגע בזכויותי בדמי לידה או אבטלה?

|

שינוי תנאי רישום השכר בתלוש

תמר 07/12/09
בחודש האחרון פיצלו את השכר שלי בתלוש (בעקבות החוק החדש ) ל- 85% שכר קבוע ו15% שעות נוספות - מבלי לפגוע בזכיות הסוציאליות שלי .
האם זה יפגע בי בהמשך בדמי לידה או אבטלה - בעצם מה זה נותן לי כעובד. והאם אני חייבת להסכים?

שינוי תנאי שכר- דיני עבודה

עו"ד שי בן נתן 07/12/09
לעניין זכויות בביטוח לאומי- פני לפורום ביטוח לאומי. את לא חייבת להסכים לפיצול הזה (שעשוי לפגוע בחישוב פיצויי הפיטורים שלך).
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן