פני לפורום ביטוח לאומי

|

דמי לידה

קרן 07/12/09
האם מי שנכנסת להריון בחודשי ההתמחות (משפטים) האחרונים תהיה זכאית לדמי לידה? הרי רוב הסיכויים שלא תעבוד בגלל הלמידה למבחני לשכה ואח"כ זה כבר סוף ההריון...???

פני לפורום ביטוח לאומי

עו"ד שי בן נתן 07/12/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן