האם תקופת הצינון המוטלת על עובדים בחברה ציבורית פוגעת בחופש העיסוק?

|

תקופת צינון

דני 07/12/09
אני עובד מטעם קבלן בחברה ציבורית, קיים הסכם בין החברה לקבלן כי עובד יוכל לעבוד בחברה שלא מטעם הקבלן (ישירות) רק לאחר 3 חודשי צינון, כמו כן קיים עובד אחר שלא חויב בתקופת צינון.
1.האם אין בכך פגיעה בחופש העיסוק ?
2.האם אין העובדה שקיים תקדים לכך הסעיף הנ"ל לא מיושם למעשה
בכל המקרים כפי שציינתי הינו בעל חשיבות משפטית ?

תקופת צינון- דיני עבודה

עו"ד שי בן נתן 07/12/09
גם אם יש פגיעה בחופש העיסוק היא יכולה להיות מידתית. תלוי בנסיבות העניין. על מנת לבחון את נסיבות העניין מומלץ לפנות לעו"ד
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן