דמי הבראה- דיני עבודה

|

בית הבראה

ורד 25/11/09
פוטרתי מעבודתי ולכן אני צריכה לקבל פיצויי פיטורין שאלתי היא האם בית הבראה צריכה להיות משולמת באופן יחסי גם כחלק מפיצויי הפיטורין?

דמי הבראה- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 26/11/09
אם את עובדת מעל שנה אז כן

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן