האם אני זכאית לשכר במהלך שמירת הריון אם לא עובדת?

|

שמירת הריון

חנה 17/11/09
אני אמורה ללדת בעוד כחודשיים אך על פי המלצת רופא עליי להיכנס לשמירת הריון,שאלתי היא - האם בתקופה זו שאני לא עובדת אני אמורה לקבל שכר מהמעביד שלי או ממקור אחר?

שאלי גם בפורום ביטוח לאומי

עו"ד רענן קריב מנהל 18/11/09
אם יש תקופה שלא מכוסה ע"י הביטוח הלאומי - היא נחשבת תקופת מחלה.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן