חישוב פיצויים- דיני עבודה

|

חישוב דמיי פיצויים

נאור 12/11/09
בתלוש המשכורת החודשי שלי יש שכר יסוד + תוספת קבועה החל מהיום הראשון של "שעות גלובליות" של 1500 ש"ח כל חודש . האם לחישוב הפיצויים יש להתחשב גם בעלות של השעות הגלובליות . למשל עם שכר היסוד שלי 10000. אז הפיצויים מחושבים לפי 10000 בלבד, או לפי 11500 (10000+1500 ) .
תודה מראש

חישוב פיצויים- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 12/11/09
רק לפי שכר הבסיס

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן