איזה טפסים דרושים לפתיחת הליך בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב?

|

טופס פתיחת הליך

ג'וש 11/11/09
איזה טפסים אני צריך על מנת לפתוח הליך בבית הדין האזורי לעבודה בתביעה לתשלום רכיבי שכר וגם פיצויי פיטורין? תודה.

קומה 5 בבית הדין

עו"ד רענן קריב מנהל 11/11/09
פנה לסטודנטים המייעצים בקומה 5 בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב. הבא איתך את כל החומר ב-3 עותקים.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן