שאלי בפורום ביטוח לאומי.

|

קצבת זקנה ו/או קצבת נכות

פז 10/11/09
אבי בעוד כשבועיים יהיה בן 67.
לפני כ-15 שנה אבי לקה בליבו בעבודה והוכר בביטוח לאומי כנכה עבודה (25%) לצמיתות. מאז אבי מקבל מביטוח לאומי קצבת נכות. שאלתי היא האם אבי זכאי גם לקצבת זיקנה? אם כן- מה עליו לעשות?

שאלי בפורום ביטוח לאומי.

עו"ד רענן קריב מנהל 10/11/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן