מה זה "פושט רגל"?

|

מה קורה עם

e 10/11/09
פוטרתי והמעסיק לא משלם פיצויים והמשפט לוקח 3 שנים ובזמן הזה
הוא פושט רגל יש סיכוי לקבל פיצויים?

מה זה "פושט רגל"?

עו"ד רענן קריב מנהל 10/11/09
המעסיק הוא אדם פרטי? מגישים תביעת חוב לנאמן פשיטת הרגל. חברה לא פושטת רגל אא נכנסת לפירוק או לניהול מיוחד. פונים למפרק/מנהל מיוחד בתביעת חוב.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן