האם אני יכולה לבקש להגדיל את משרתי כדי לקבל שעת הנקה?

|

שעת הנקה

שירה 10/11/09
אני עובדת בכל יום 8 שעות שהן 93% משרה.
יש לי תינוק בן 4 חודשים ומעסיקי טוען שאינו חייב לשלם על שעת הנקה משום שאיני מועסקת במשרה מלאה.
האם אני יכולה לעבוד רק 7 וחצי שעות ולבקש השלמה ל- 8 שעות?
לו הייתי מועסקת במשרה מלאה הייתי עובדת 7 וחצי שעות בלבד ומקבלת השלמה של שעה. האם יתכן שאעבוד יותר ממה שהייתי עובדת לו הייתי מועסקת במשרה מלאה?

שעת הנקה

עו"ד רענן קריב מנהל 10/11/09
אכן, לשעת הנקה זכאית עובדת העובדת במשרה מלאה. בקשי להגדיל את משרתך ל-100%.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן