להגיש תביעה לבית הדין לעבודה.

|

כסף של יום נסיון

גבר 28/10/09
קראתי באתר דני עבודה לנוער שבמשך תקופת הניסיון המעסיק חייב לשלם החל מהשעה הראשונה.

היו עבודות שעבדתי 3 שעות ולא רצו שהמשיך
ולא הסכימו לתת לי את ה3 שעות האלו

מה הייתי צריך לעשות כדי לקבל את הכסף ?

להגיש תביעה לבית הדין לעבודה.

עו"ד רענן קריב מנהל 28/10/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן