האם ניתן להודיע על התפטרות ולקבל פיצויים בתוך 9 חודשים לאחר הלידה?

|

התפטרות לטובת הטיפול בילד

תותית 27/10/09
האם תקופת ההודעה המוקדמת 30 יום כלולה בתוך 9 החודשים ?

בני נולד ב- 21.2.2009 ו9 החודשים מסתיימים ב- 21.11.2009 האם אני עדיין יכולה להודי על התפטרות ולקבל את כל הפיצויים כאילו פוטרתי ?

כן

עו"ד רענן קריב מנהל 27/10/09
המועד הקובע הוא מועד הודעת ההתפטרות, ואותה יש למסור בתוך 9 החודשים.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן