ביטוח לאומי - בפורום ביטוח לאומי.

|

קבלת דמי לידה למתמחה

מיקה 13/10/09
מה קורה אם מתמחה מסיימת התמחות במרץ, וצפויה ללדת לאחר בחינות הלשכה, בחודש יוני. האם תהיה זכאית לקבלת דמי לידה מביטוח לאומי? אודה לכל העונים/ות.

ביטוח לאומי - בפורום ביטוח לאומי.

עו"ד רענן קריב מנהל 13/10/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן