שאל בפורום ביטוח לאומי

|

פיטורים ושרות התעסוקה

אריאל 13/10/09
שלום,כאשר עובד מתפטר והיה וקיבל את הפיצויים ממקום העבודה.האם ביטוח לאומי מכיר בהתפטרות העובד כפיטורים לצורך קבלת הבטחת הכנסה ולחתום בלשכה.

שאל בפורום ביטוח לאומי

עו"ד רענן קריב מנהל 13/10/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן