האם ההלנה של שכר מחושבת מהראשון לחודש ומה סיכויי התביעה במקרה זה?

|

הלנת שכר

חיים 12/10/09
כמו שהבנתי אם אני מקבל שכר ב- 17 לחודש מגיע לי לתבוע על הלנת שכר והשאלה שלי
1- האם ההלנה מחושבת מהראשון לחודש או מה 9 לחודש
2- האם יש סיכוי לתביעה מסוג זה מאחר ויש לי הוכחה מהבנק בדיוק מתי נכנסת משכורת.

הלת שכר- דיני עבודה

עו"ד בן נתן שי 12/10/09
ההלנה נחשבת מהראשון לחודש ואם יש לך הוכחות לתשלום באיחור יש לך אפשרות להוכיח את תביעתך.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן