האם אני חייב לתת מענה טלפוני לחברה לאחר פיטוריי?

|

הודעה מראש

אידית 12/10/09
שלום רב
פוטרתי בשבוע האחרון כולל הודעת פיטורין על סיום העסקתי בחברה ועל סיום יחסי עובד -מעביד. האם אני חייב לתת מענה טלפוני לשאלות מצד החברה במהלך החודש? והאם זה עלול לפגוע במתן פיצויים או כל הזכיות המגיעות לי

הודעה מראש- דיני עבודה

עו"ד בן נתן שי 12/10/09
תקופת ההודעה המוקדמת היא תקופת עבודה לכל דבר. אם לא תעבדי בתקופה זו לא תהיי זכאית לשכר בתקופה ההודעה המוקדמת.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן