האם המעסיק שלי חייב לשלם שכר עד ה-9 לחודש?

|

תשלום שכר

חיים 08/10/09
המעסיק שלי משלם לי שכר רק ב17 לחודש כמו שהבנתי שצריך לפי חוק לשלם עד 9 לחודש.
1- האם זה נכון?
2- האם אני זכאי לפיצויים אם אני מתפטר?
3- אם אני זכאי לפיצויים אז איך אני צריך לדרוש אותם אם המעסיק לא רוצה לשלם האם תביעה או משהוא אחר.

תודה רבה מראש

תשלום שכר- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 08/10/09
1. נכון.
2. עליך להתריע בפניו כי אתהנ מבקש שישנה זאת ואם הוא לא יעשה זאת אז כן.
3.מכתב עו"ד / תביעה לביה"ד לעבודה.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן