הציגי את השאלה בשרשור לשאלה הקודמת.

|

דמי הבראה

דנה 07/10/09
עו"ד קריב שלום, אני פונה אלייך בהמשך לתשובתך ועל מנת להבהיר דברים בעיקר לי- אמנם הודעתי על עזיבה אך ההודעה היתה על עזיבה בתום שנת הלימודים - לא אמרתי כי אני מתפטרת ... אלא לא ממשיכה בשנת הלימודים הבאה וכך היה סיימתי לעבוד בסוף שנת הלימודים שסגרה שנת עבודה מלאה- האם אני עדיין לא זכאית לדמי הבראה
(השנה התחילה ב-1 בספט' והסתיימה ב- 20 באוגוסט כאשר 10 ימים נותרים של אוגוסט היו החופשה השנתית שלי) ואומר כי עבדתי שנה מלאה

הציגי את השאלה בשרשור לשאלה הקודמת.

עו"ד רענן קריב מנהל 07/10/09
אז גם אשיב עליה.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן