לפנות לועד העובדים ברשות המקומית.

|

הרעת תנאים

רחלי 02/09/09
אמי עובדת בעירייה כסייעת מזה 18 שנה.
מהשעה 07:30 ועד השעה 13:00 .
ב- 3 שנים האחרונות הוסיפו לה יום לימודים ארוך בשבוע - עד השעה 16:00 במקום עד 13:30.

כיום, תחילת שנת לימודים, דורשים ממנה שבוע שלם (5 ימים בשבוע) לעבוד השעה 16:00.

האם היא יכולה לתבוע בבי"ד לעבודה - הרעת תנאים?

מהיכן היא משיגה את חוזר מנכ"ל בעניין תנאי הסכם עבודה של סייעות בעירייה ו/או הסכם קיבוצי אליו היא כפופה ? ( במידה והעירייה תסרב להמציא) - ?

אודה על תשובתכם.
רחלי.

לפנות לועד העובדים ברשות המקומית.

עו"ד רענן קריב מנהל 02/09/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן