מתי על המעביד לתת מכתב פיטורים לאחר סיום העבודה?

|

מכתב פיטורים

סרגיי 02/09/09
שלום.ב 17 ספטמבר אני מסיים את העבודה שבה עבדתי 7 שנים. 1) מתי על המעביד לתת לי מכתב פיטורין?2) האם הפיצויים ייחושבו על פי חודש ספטמבר- חודש שלא עבדתי מלא (לא סיימתי את החודש) או לפי החודש הקודם?3) מתי חברת הביטוח צריכה לשלם  לי את הפיצויים?תודה

הודעת פיטורים

עו"ד רענן קריב מנהל 02/09/09
1. מתן הודעת הפיטורים הוא בכתב. אם לא קיבלת הודעה בכתב על פיטוריך - לא פוטרת.
2. לפי חודש העבודה המלא האחרון.
3. החובה היא על המעסיק, לתת את מכתבי השחרור בתוך 15 יום מיום סיום יחסי עובד-מעביד.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן