כן.

|

זכאות לתשלום עבור ימי חופשה שלא נוצלו לאחר התפטרות

דנה 30/08/09
שלום רב,
יש לי שאלה בנוגע לתשלום ימי חופשה.
האם מגיע לי תשלום עבור ימי חופשה שלא ניצלתי לאחר שהתפטרתי ממקום העבודה לאחר חצי שנה בלבד?

תודה מראש,
דנה.

כן.

עו"ד בן נתן שי 30/08/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן