לא רק חוקי, זו חובה מטעמי מס

|

ארוחות

אדי 19/08/09
אני עובד במסעדה במהלך המשמרת אנו אוכלים את האוכל של המסעדה
והמעסיק מנכה לנו כ 200 ש"ח בחודש האם זה חוקי?

לא רק חוקי, זו חובה מטעמי מס

עו"ד רענן קריב מנהל 19/08/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן