שאל בפורום מיסים

|

מס על הלנת שכר?….

gady 18/08/09
אני מבין שתשלומי שכר המגיעים לי ממעסיקי מחוייבים במס.
שאלתי היא האם עבור הלנת שכר עליי לשלם מסים בהתאם?
שאלה זו מופנית מכיוון שעפ"י חישוביי מגיע לי לאחר התפטרותי כ-7 אש"ח, עליהם אשלם מס כחוק.
אולם הלנת השכר מקפיצה את הסכום לכ- 26 אש"ח, וברצוני לדעת אם אני משלם את המס על כל הסכום או רק על הסכום אשר החברה היתה חייבת לי?...
מודה לכם מראש.

שאל בפורום מיסים

עו"ד רענן קריב מנהל 18/08/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן