נכון. את צודקת.

|

ימי הבראה

מעין 11/08/09
עבדתי בחברה כשנה וחודשיים ועזבתי, שאלתי היא לתשלום עבור כמה ימי הבראה אני זכאית במשכורתי האחרונה?
הבנתי שבשנת עבודה הראשונה מגיעים 5
ובשנה שנייה מגיעים 6- ז"א על כל חודש עבודה נוסף החל מהשנה השנייה מגיע חצי יום הבראה נוסף?
אם כן משמע אחרי שנה וחודשיים מגיעים לי 6 ימי הבראה (5+ 0.5X2)
האם אני צודקת?
מודה מראש לתשובתך,

נכון. את צודקת.

עו"ד רענן קריב מנהל 12/08/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן