אחרי תום שנה בעבודה

|

דמי הבראה

אבי 11/08/09
אני עובד 3 חודשים בחברת שמירה
אחרי כמה זמן מגיע לי דמי הבראה ?
האם זו עבירה אי תשלום דמי הבראה ע"י המעסיק ?
תודה

אחרי תום שנה בעבודה

עו"ד רענן קריב מנהל 11/08/09
ולא, זו לא עבירה. זו הפרת צו הרחבה.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן