לא חוקי, לא מותר, לא משנה.

|

האם זה חוקי?

דושי 29/07/09
בסוף יום עבודה בחנות נתגלה חוסר בקופה של כמה מאות שקלים (עד 400) מנהל החנות דרש מהעובדים שעבדו באותו יום להשלים את החוסר מכספם, האם זה חוקי? ובנוסף-ביום עבודה של 6 שעות האם מותר למנהל לא לאפשר לעובד לצאת להפסקה?יש לציין כי העובדים בחנות לא שייכים לשום איגוד ולא חתמו על שום הסכם קיבוצי-אם זה משנה משהו. תודה על העזרה.

לא חוקי, לא מותר, לא משנה.

עו"ד רענן קריב מנהל 29/07/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן