אחוזי משרה לצורך פיצויי פיטורים- דיני עבודה

|

אחוזי משרה

שרון 23/07/09
אני עובדת 3 שנים במקום עבודתי. בחמשת החודשים האחרונים לעבודתי, עבדתי 100% משרה, ולפני כן ב- 75% משרה. ילדתי ואני מתפטרת ע"מ לגדל את הילד. איך יחושבו פיצויי הפיטורין?
תודה מראש.

אחוזי משרה לצורך פיצויי פיטורים- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 23/07/09
כל תקופה תחושב בנפרד.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן