כן

|

האם הפחתת השעות העבודה זה הרעת תנאים ?

יעל 20/07/09
השכר שלי היה מורכב מהכפלת שכר שעה ב-186 שעות עבודה, בחודשים האחרונים מחייבים אותנו לצאת למספר ימי חופשה מאולצת ללא תשלום כאשר לא ניתן להמיר את זה לימי חופשה. האם זה נחשב ל הרעת תנאים בעבודה ?

כן

עו"ד רענן קריב מנהל 21/07/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן