לא כאן.פורום ביטוח לאומי.

|

לחתום בלישכה

רחל 15/07/09
אני גרה בתל אביב אבל בת.ז כתוב הרצליה , האם זה משנה לאיזו לישכה אנ פונה? בנוסף לכך אני אקדמאית, האם זה משנה?

תודה.

לא כאן.פורום ביטוח לאומי.

עו"ד רענן קריב מנהל 16/07/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן