הפני את השאלה לועד האחיות בבית החולים

|

התפטרות

גלי 14/07/09
אני אחות עובדת בבית חולים ציבורי (יש לי קביעות ) עובדת 5 שנים
אני מעוניינת להתפטר
האם אני זכאית לפיצוים
אם לא מה ההסתיגויות ?
בברכה

הפני את השאלה לועד האחיות בבית החולים

עו"ד רענן קריב מנהל 14/07/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן